Tellimise- ja ostuinfo

Üldsätted

Kuidas ostu sooritada?

Valige e-poest sobiv toode (vajadusel ka värv, materjal või suurus) ja lisage see ostukorvi vajutades ostukorvi nupule.

Garantii ja kaupade tagastamine

Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on ostjal õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

          1) kliendi nimi ja kontaktandmed;
          2) kaebuse esitamise kuupäev;
          3) tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
          4) 
SisustusEst -le esitatav nõue;
          5) arve number, võimalusel lisada arve koopia.

           1) kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
           2) defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
           3) toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Tooted ja hinnad

E-poes kuvatavad tooted ei ole tavapäraselt laos olemas. Iga toode tuleb tellida tehasest. Tooted, mida saab eritellimusel tellida, on vastava infoga märgistatud. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

Tarneaeg

Kauba tarneaeg on 2-20 tööpäeva. Tarneaeg võib pikeneda üle 20 tööpäeva, juhul kui kaup pole koheselt laos saadaval või valmistatakse eritellimusel. Sellisel juhul teavitame ostjat sellest viivitamatult v.a juhul, kui kauba tarneaeg pole tooteinfos eraldi ära märgitud.