Üldsätted

  • www.sisustusparadiis.ee on SisustusEst OÜ poolt loodud e-pood, mille vahendusel toimub toodete müük.
  • www.sisustusparadiis.ee on SisustusEst -le kuuluv kaubamärk.
  • SisustusEst   ja ostja, kes vormistab www.sisustusparadiis.ee   e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, sõlmivad lepingu, mis lähtub ostu- ja kasutajatingimustest
  • Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe ostutingimustes kokkulepitust.
  • SisustusEst -l  on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
  • Teenuse osutajal, SisustusEst OÜ-l, on õigus ühepoolselt muuta ostulepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajat.
  • Ostutingimustes toodud tingimustega tutvumine on ostjale kohustuslik.
  • Ostu- ja kasutajatingimused kehtivad alates 01.02.2015

  •  

Kuidas ostu sooritada?

Valige e-poest sobiv toode (vajadusel ka värv, materjal või suurus) ja lisage see ostukorvi vajutades ostukorvi nupule.

  • Kui soovite veel e-poes ringi vaadata, siis ettetulnud aknas vajutage cancel.
  •  Kui valikud tehtud, siis minge ostukorvi, valige transpordi viis, kuidas kaup kätte saada, ja vajutage Kinnita tellimus.
  •  Nüüd tuleb Teil täita ostja andmete lahtrid ja vajutada Saada.
  • PS! Kui olete juba registreerunud püsikliendina ja olete juba sisse logitud, siis on Teie tellimuses ostja andmed juba täidetud. Andmeid saab muidugi vajadusel ankeedis muuta.
  • Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile e-posti peale tellimuse kinnitus ehk ettemaksuarve, mis tuleks kolme tööpäeva jooksul ära maksta, muidu tellimus annuleeritakse. 5 päeva jooksul saadetakse ka arve Teie e-posti aadressile.
  • Veel mugavam võimalus on tasuda pangalinkide kaudu: hetkel võimalus Swedbanki, SEB panga ja LHV pankade pangalinke kasutada.
  • Ettemaksu tasumisega kinnitab ostja, et on tutvunud  www.sisustusparadiis.ee e-poe tellimisinfoga ja on nendega nõus.
  • Ja ongi kõik! Nüüd jääb Teil ainult oodata paki kätte saamist.

Garantii ja kaupade tagastamine

Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

  • Ostetud toodetele kehtib 14-päevaline tagastusõigus. Selleks peab ostja tagastatava kaubaga kaasa andma ka vastavasisulise avalduse. Tagastatav kaup peab olema rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis.
  • Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-posti aadressile info@sisustusparadiis.ee.  Taganemisteates peab olema kirjutatud: kliendi ees ja perekonnanimi, tellimuse number, tellimuse kuupäev, tagastuse põhjus.
  • Tagastatud kauba eest kantakse raha samale arvelduskontole, mida kasutati kauba eest tasumisel. Müüja kannab raha antud kontole 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kätte saamisest.
  • Makstud saatekulusid ei tagastata ja saatmisega seotud kulutusi ei kompenseerita. Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud kuni 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
  • Ostetud toodetele kehtib 14-päevaline tagastusõigus. Selleks peab ostja tagastatava kaubaga kaasa andma ka vastavasisulise avalduse. Tagastatav kaup peab olema rikkumata, kasutamata ja originaalpakendis.
  • Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade e-posti aadressile info@sisustusparadiis.ee.  Taganemisteates peab olema kirjutatud: kliendi ees ja perekonnanimi, tellimuse number, tellimuse kuupäev, tagastuse põhjus.
  • Tagastatud kauba eest kantakse raha samale arvelduskontole, mida kasutati kauba eest tasumisel. Müüja kannab raha antud kontole 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kätte saamisest.
  • Makstud saatekulusid ei tagastata ja saatmisega seotud kulutusi ei kompenseerita. Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud kuni 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.

Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on ostjal õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

  • Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul saatma e-kirja aadressile info@sisustusparadiis.ee järgneva infoga:

          1) kliendi nimi ja kontaktandmed;
          2) kaebuse esitamise kuupäev;
          3) tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage ka fotod;
          4) 
SisustusEst -le esitatav nõue;
          5) arve number, võimalusel lisada arve koopia.

  •  Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda TRCV OÜ-lt tasuta toote parandamist või kauba vahetamist.
  •   SisustusEst ei vastuta:

           1) kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
           2) defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
           3) toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Tooted ja hinnad

E-poes kuvatavad tooted ei ole tavapäraselt laos olemas. Iga toode tuleb tellida tehasest. Tooted, mida saab eritellimusel tellida, on vastava infoga märgistatud. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

  • Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab e-pood kasutajaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.
  •  Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes, ei sisalda käibemaksu ja lisandub transpordikulu vastavalt valitud kättetoimetamise viisile.
  • SisustusEst -l on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

Tarneaeg

Kauba tarneaeg on 2-20 tööpäeva. Tarneaeg võib pikeneda üle 20 tööpäeva, juhul kui kaup pole koheselt laos saadaval või valmistatakse eritellimusel. Sellisel juhul teavitame ostjat sellest viivitamatult v.a juhul, kui kauba tarneaeg pole tooteinfos eraldi ära märgitud.

  • Tarneaeg algab hetkest, kui ostu kohta koostatud arvel toodud summa on laekunud SisustusEst pangakontole.